Hoe ziet een online event er uit?

 

 

 

 

Hoe werkt het online event?

Als je bent ingeschreven kom je, net als bij een event op een fysieke locatie, met de andere deelnemers en de keynote sprekers op de afgesproken tijden bij elkaar. Ook heb je dan ruim de gelegenheid om met de sprekers in gesprek te gaan. Met één groot verschil: je bent virtueel bij elkaar, niet fysiek! 

Voor de sessies werken we samen met een bedrijf gespecialiseerd in online eventplatformen. Het enige dat je nodig hebt om deel te nemen, is een computer met luidsprekers en toegang tot internet. Je logt in op je computer, vanuit je eigen werkplek of thuis, op de door ons verzonden persoonlijke link waarbij je direct deelneemt aan het online event. Er hoeft niets aan je computer veranderd of geïnstalleerd te worden! Kort voor het event sturen we je een e-mail met de laatste praktische informatie en persoonlijke inloginstructies.

Een aantal dagen voordat het online Facto Congres begint, ontvang je van ons de link om een proefverbinding te maken met de online software. Zo weet je zeker dat je ongestoord kunt deelnemen aan het event.

 

Wat kost deelname aan het online Facto Congres?

€299 p.p. bij deelname vanaf 1 persoon per organisatie.

Prijs is inclusief:

  • Toegang tot alle on demand en live sessies
  • Netwerk met andere professionals
  • Stel zelf jouw ideale kennismix samen.
  • Verrijk je kennis, doe inspiratie op en netwerk met elkaar!


Heb je nog andere vragen?

Voor vragen over de afhandeling van je inschrijving kun je contact opnemen met ons via inschrijven@vakmedianet.nl